جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سپاه

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: عملیات وعده صادق ۲ نمایش بزرگ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان امروز در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج که در سالن حوزه هنری لرستان برگزار شد،با اشاره به موفقیت های بی نظیر نظام اسلامی در ویران کردن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی بیان داشت: عملیات وعده صادق ۲ نمایش بزرگ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود که نشان داد اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

وی بیان داشت: حضور باصلابت و مقتدر فرماندهی کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی)در نماز جمعه نصر که با حضور گسترده مردم مومن و استکبار ستیز برگزار شد در در حقیقت نمایش قدرت در مقابل رجز خوانی دشمن و پیوند مردم با ولایت بود.

سردار باقری با اشاره به اینکه امروز دشمن با تغییر رویکرد دشمنی خود از سخت به نرم به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود خواهد بود خاطر نشان کرد:با هوشیاری و بصیرت و آگاهی رسانه‌ای می‌توانیم دشمن را مرحله به مرحله شکست دهیم.

برامکی، فرمانده سپاه خرم آباد نیز الگوسازی و زمینه تربیت الگو را از مهمترین رویکردهای جشنواره مالک اشتر عنوان کرد و افزود: جشنواره مالک اشتر در راستای رشد و شکوفایی فردی و جمعی در نهاد مقدس سپاه و بسیج برکات فراوانی داشته و زمینه‌های تحول را ایجاد کرده است.

چهاردهمین جشنواره مالک الشتر با معرفی ۳۶ فرمانده و بسیجی برتر به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha